صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

تحقق اتفاقات خوب در اموال تملیکی استان تهران در فضای تعامل قوه قضاییه و وزارت اقتصاد

۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۶۹۷۸۴
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل اموال تملیکی استان تهران با تقدیر از حمایت‌های ویژه دستگاه قضا از اموال تملیکی استان گفت: در فضای تعامل و همکاری دو قوه است که اتفاقات خوبی در این سازمان محقق شده است.

خبرگزاری میزان - حسین ایزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در توضیح گزارش عملکرد اموال تملیکی استان تهران گفت: اولین مزایده اموال منقول و غیرمنقول سال ۱۴۰۳ که در سطح وسیعی بوده به ارزش ۴هزار میلیارد تومان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اولین مزایده اموال منقول از ۳ تا ۱۱ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود که تعداد ۲۱۵ پارتی کالا بارگذاری شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران در توضیح برگزاری اموال غیر منقول گفت: از ۳ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مزایده شماره ۲۷۸ با عرضه هزار و ۱۴۹ اموال غیرمنقول در سامانه ستاد ایران برگزار‌ می‌شود.

 ایزدی ادامه داد: در مزایده اموال منقول ۷ هزار تن چای با تاییدیه سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد بارگذاری شده و نمونه‌گیری این حجم از چای ظرف مدت ۴۰ روز انجام شده است.

 وی افزود: امتیاز ویژه‌ای به تولیدکنندگان چای داده شده است به نحوی که دوماه مهلت تسویه به شرط ارائه ضمانت نامه بانکی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران ضمن تقدیر از حمایت ویژه دستگاه قضا از اموال تملیکی استان گفت: اگر حمایت‌های ویژه دستگاه قضا نبود اتفاق خاصی رخ نمی‌داد و در فضای تعامل و همکاری دو قوه است که اتفاقات خوبی در این سازمان محقق شده است.


در حال تکمیل...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *