صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

وزارت آموزش و پرورش به دنبال استقرار نظام آموزشی سلامت‌محور است

۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۶۹۱۲۹
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هدف وزارت آموزش و پرورش را استقرار یک نظام آموزشی سلامت محور دانست و گفت: اگر دو نهاد آموزش و سلامت کشور همکاری داشته باشند می‌توان به مردمی‌سازی سلامت دست یافت.

خبرگزاری میزان - آیین گرامیداشت هفته سلامت صبح امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴٠۳ در دبستان امام هادی (ع) شهر تهران با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسعود بهرامی مدیر کل اموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با عرض خیر مقدم بیان کرد: ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه‌گذار فرهنگی ویژه خواهد بود.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش تنها یک سند بالا دستی داریم و آن اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

در ادامه این مراسم صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش امنیت و سلامت سه حداقل لازم برای هر کشوری است گفت: آموزش رکن اصلیست و بر دو مورد دیگر سایه انداخته است. جایگاه و اهمیت سلامت نیز در دین ما بیان شده است.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش به دنبال استقرار یک نظام آموزشی سلامت محور است تا بتواند سلامتی را در خانواده‌ها نهادینه کند.

ستاری فرد با بیان اینکه خانواده در راستای مردمی‌سازی سلامت نقش غیر قابل انکاری دارد گفت: اگر دو نهاد آموزش و سلامت کشور همکاری داشته باشند می‌توان به شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت دست یافت.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با اشاره به تغییر سبک زندگی پس از پاندمی کرونا، تاکید کرد: شیوع کرونا اهمیت و نقش خانواده را در سلامت جامعه هویدا کرد.

این خبر در حال تکمیل است...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *