صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی ناوگان ریلی فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳

۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱:۱۱
کد خبر: ۴۷۶۶۹۶۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل راه‌آهن فارس از ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی ناوگان ریلی فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهرداد انصاری، مدیرکل راه‌آهن فارس با اشاره به ورود بیش از ۱۲ هزار نفر مسافر به شیراز به‌وسیله خطوط ریلی گفت: در نوروز امسال بیش از ۲۴ هزار نفر مسافر به‌وسیله ناوگان ریلی فارس جابه‌جا شدند که نشان دهنده ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی قطار‌های فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ است.

وی اضافه‌کرد: این تعداد مسافر با ۹۰ رام قطار به مقاصد تهران و مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به‌صورت رفت و برگشت جابه‌جا شده‌اند.

انصاری در خصوص ساعت حرکت قطار‌ها تا پایان فروردین ماه گفت: قطار‌های فارس در مسیر تهران به‌صورت روزانه در ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۰۶:۲۵ از مبدأ مشهد وایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات می‌دهد.

انصاری در خصوص برنامه‌های حوزه باری راه‌آهن فارس در سال جدید افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای دست‌یابی به شعار سال ۱۴۰۳، مهم‌ترین برنامه این اداره کل فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های ریلی برای حمل محموله‌های تولیدی استان و انتقال مواد اولیه به‌منظور جهش تولید است که قطعاً با مشارکت مردم و مجتمع‌های صنعتی میسر خواهد شد. در این راستا امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری به رشد چند برابری در زمینه بارگیری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *