صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

صحبت‌های آیت‌الله کاظم صدیقی در رابطه با انحلال موسسه، سند زدن ملک مورد مناقشه به نام حوزه، ایجاد تغییرات در نفرات حوزه و ماجرای اعتماد و غفلتی که در این مورد شده بود

۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱:۰۸
کد خبر: ۴۷۶۶۱۰۵
آیت الله کاظم صدیقی در اظهاراتی با بیان اینکه در تاسیس موسسه حوزه علمیه امام خمینی (ره) غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود و نباید اعتماد می‌کردم، تاکید کرد: توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از نزدیکان و غیرنزدیکان در اجرای قانون حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود.

خبرگزاری میزان - آیت الله کاظم صدیقی گفت: حوزه علمیه امام خمینی (ره) لازم داشت یک مرحله پیش حوزوی داشته باشد و تصمیم گرفتیم موسسه‌ای ثبت کنیم که مقدمات تشکیل موسسه فرهنگی را تسهیل و سپس آن موسسه منحل شود.

وی افزود: در تاسیس موسسه غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می‌کردم.

آیت الله کاظم صدیقی ادامه داد: از اعضای موسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می‌کنم و از مردم با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: اموال حوزه با تاسیس موسسه جابجا نشده است.

آیت الله کاظم صدیقی ادامه داد: موسسه منحل شد و ملک مزبور رسما به حوزه منتقل شده و به ثبت رسمی رسیده است و در افراد تغییراتی ایجاد شد.

آیت الله کاظم صدیقی تاکید کرد: توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از نزدیکان و غیرنزدیکان در اجرای قانون حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *