صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

اعلام هشدار قرمز هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز ۲۸ اسفند

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۶۴۸۱۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه خبر داد و گفت: در روز سه‌شنبه برای استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هشدار سطح قرمز صادر شده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و  شهرسازی، کبری رفیعی با اشاره پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه اظهار کرد: امروز در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش.‌های پراکنده را شاهد هستیم.

وی افزود: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوب الرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارندگی رگبار، رعد و برق، در برخی نقاط تگرگ و گرد و خاک و در نقاط سردسیر بارش برف را در پی دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در روز سه شنبه این بارش‌ها تشدید می‌شوند و بیشترین شدت سامانه بارشی در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد است که هشدار سطح قرمز برای آن‌ها صادر شده است مردم باید توجه داشته باشند که از سفر به این مناطق باید خودداری کنند.

رفیعی ادامه داد: در روز چهارشنبه به عنوان اولین روز سال ۱۴۰۳ از فعالیت سامانه بارشی کم می‌شود، اما به غیر از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، سایر مناطق بارش دارند و این سامانه به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه آب‌های خلیج فارس و دریای عمان متلاطم می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بیشینه دمای تهران امروز ۲۱ درجه بالای صفر است، اما در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه رگبار باران و رعد و برق را دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *