صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

سریال‌های «سلمان» و «موسی» تامین بودجه شدند/ سال آینده پرهزینه‌ترین سال صداوسیماست

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۶۴۳۰۲
رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به تکمیل جدول پخش برنامه‌ها در سال آتی، از تامین بودجه سریال سلمان و موسی خبر داد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با میزان درباره دستاورد‌های برنامه‌های سانه ملی گفت: نتایج برنامه‌ریزی‌ها و دستاورد‌های صداوسیما در سال ۱۴۰۳ به تدریج ثمرات خود را نشان خواهد داد. مراکز تولیدی مانند سیمرغ، سیما فیلم با وظایف جدید در دفتر فیلم‌نامه، سازوکار‌های جدید را در پیش گرفته که نتایج آن در سال آینده برای همگان قابل مشاهده خواهد بود.

وی ادامه داد: ساختار‌های برنامه‌ریزی که در طی سال‌های گذشته به فراموشی سپرده شده بودند مثل تله‌تئاترها، ست کام و برنامه‌های دیگر که کمرنگ شده بودند در برنامه‌ریزی صداوسیما این مراکز امسال پررنگ شده و سهم آنان در برنامه‌سازی مشخص است در عین حال مرکز سیما فیلم هم با فراخوان به برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان همچنین نویسندگان گامی در جهت تحولاتی بنیادین برداشته در این راستا آثاری جمع‌آوری‌شده که برای ارزیابی به سیما فیلم ارسال‌شده‌اند. بدین ترتیب تا پایان سال ۱۳۴۳ جدول پخش برنامه‌های نمایشی و سریالی تکمیل‌شده است.

جبلی به تخصیص بودجه اشاره و بیان کرد: برنامه‌ریزی به شیوه‌ای انجام شده که تکالیف در برنامه هفتم بر عهده صداوسیما قرار داده شده، تامین شود و هم مجموعه‌های الف ویژه همانند «سلمان» و «موسی» را بدون دغدغه پیش ببریم؛ بنابراین به نظر می‌رسد سال آینده پرهزینه‌ترین سال صداوسیما از حیث تولید مجموعه خواهد بود. امیدواریم برای سال‌های آینده نیز برنامه‌ریزی‌ها بر همین منوال انجام شود.

وی تصریح کرد: سال آینده علاوه بر مجموعه‌های نمایشی، برنامه‌های تلویزیونی هم در دستور کار قرارگرفته بدین ترتیب به نظر می‌رسد سال آینده سالی پربار برای صداوسیما در عرصه ارائه برنامه به مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *