صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

سرلشکر سلامی: رهبر انقلاب امروز به سپاه پاسداران نشان فتح اعطا کردند

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۷۶۳۷۹۹
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز این توفیق الهی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنده حاصل شد که به محضر نایب حضرت امام زمان (عج) مشرف شویم و رهبر انقلاب امروز با تفصل به سپاه یک نماد آشکار از رضایت معظم‌له از همه مجاهدت‌های سپاه به این نهاد اعطا و ایشان یک نشان فتح را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعطا فرمودند.

خبرگزاری میزان- به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری دانشگاه سربازی که عصر امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه ورود به شهر الله، ماه صیانت الهی و بهار قرآن قرار داریم و صمیمانه به همه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم که توفیق درک فیوضات معنوی این روز‌ها و شب‌ها را پیدا کردند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: امروز این توفیق الهی برای سپاه پاسداران و بنده حاصل شد که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مشرف شویم و معظم‌له امروز به سپاه تفضلی فرمودند و یک نماد آشکاری از رضایت و مجاهدت طاقت فرسای سپاه به‌عمل آوردند و نشان فتح را به سپاه پاسداران اعطا فرمودند؛ این محصول همه تلاش‌ها، کوشش‌ها، مجاهدت‌ها، جانبازی‌ها و شهادت‌ها برای تک تک پاسداران انقلاب اسلامی است؛ فقط به شکل نمادین به بنده اعطا شد و همه پاسداران در این نماد سهم دارند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سکون در منطق سپاه جایگاهی ندارد، افزود: اساسا سپاه همیشه در حرکت است و نقطه پایانی نداشته و به صراط المستقیم می‌اندیشیم. اگر راه درست و مسیر مشخص باشد به هدف دست پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون ستاره می‌درخشند و با اهل آسمان‌ها محشور هستند، تصریح کرد: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین کسانی هستند که در بلایای طبیعی به یاری مردم می‌شتابند و آخرین افراد و گروهی هستند که پس از پایان یافتن مشکلات از منطقه خارج می‌شوند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپاه همچنان رو به جوان‌شدن است و جوانی در آن موج می‌زند، افزود: سربازان جوان این مملکت هستند و جوانی و نیروی جوان با ارزش‌ترین گنج و ذخیره این ملت هستند. باید سیره شهدا را برای سربازان بازگو کرد.

در حال تکمیل/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *