صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

وزیر کشور: انتخابات ۱۱ اسفند عیدانه‌ای برای ملت ایران بود

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲:۲۴
کد خبر: ۴۷۶۲۷۱۹
وزیر کشور گفت: انتخابات اخیر موجب خوشحالی دوست‌داران انقلاب و ناراحتی دشمنان کشور شد و عیدانه‌ای برای ملت ایران اسلامی بود.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی امروز ۱۴ اسفندماه در نشستی خبری با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دور انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات شکوهمند ۱۱ اسفند‌ماه عیدانه‌ای برای ملت ایران اسلامی بود و موجب خوشحالی دوست‌داران انقلاب و ناراحتی دشمنان کشور شد.

وی ضمن اشاره به شکست دشمن برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات گفت: مردم با حضور خود به رغم تبلیغات بی‌نظیر دشمنان و مشکلات و دشواری‌های موجود حضور حماسی و گسترده‌ای را رقم زدند.

وحیدی افزود: در این دوره امنیت بسیار خوب و مثال زدنی بود، در حالیکه دشمن تلاش کرد این موضوع را خدشه‌دار کند. اولین شکست دشمن در حوزه امنیت بود.

وزیر کشور با اشاره به سلامت انتخابات افزود: انتخابات این دوره از بالاترین درصد سلامت برخوردار بود و این حجم دقت را مرهون همکاران در حوزه‌های مختلف هستیم، شمارش، اخذ، مراقبت و ... با رعایت کامل انجام شد.

وی با پرداختن به رقابت در انتخابات اظهار داشت: در این دوره از انتخابات شاهد رقابت تنگاتنگ بین کنشگران سیاسی بودیم. این یک رقابت واقعی بود.

این خبر در حال تکمیل است...

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *