صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

عبدالملک بدرالدین حوثی: ملت فلسطین شایسته حمایت و یاری است

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۷۶۱۰۸۶
رهبر انصار الله یمن گفت: اکثر کشور‌ها و حکومت‌ها فقط تماشاچی هستند و برخی از آن‌ها حتی با دشمن همدست شده و از دشمن صهیونیستی به طور پنهانی حمایت می‌کنند.

خبرگزاری میزان - عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه ملت مظلوم فلسطین در غزه برای بیستمین هفته به خاطر تجاوز صهیونیست‌ها گرفتار بدترین مصیبت‌ها هستند، گفت: این تجاوزگری به غزه از ابتدا با رفتار‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی و کشتار گروهی همراه بود.

وی افزود: در روز اول تجاوز اسرائیلی به غزه، آمریکا، انگلستان و اکثر کشور‌های بزرگ اروپایی، انواع حمایت را از دشمن صهیونیستی به عمل آوردند. به رغم امکانات نظامی عظیم دشمن صهیونیستی، آمریکا و غرب باز هم انواع سلاح، پول و دانش را به این رژیم تقدیم کردند.

رهبر انصارالله یمن گفت: حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟ ملت فلسطین شایسته حمایت و یاری است.
وی با بیان اینکه اکثر کشور‌ها و حکومت‌ها فقط تماشاچی هستند و برخی از آن‌ها حتی با دشمن همدست شده و از دشمن صهیونیستی به طور پنهانی حمایت می‌کنند، گفت: خواری برخی از رژیم‌ها و سکوت آن‌ها باعث جرات یافتن دشمن صهیونیستی برای ادامه جنایات و تشدید محاصره غزه شده است.

عبدالملک بدرالدین حوثی ادامه داد: هر چه اوضاع انسانی در غزه بدتر می‌شود مسئولیت مسلمانان بیشتر می‌شود. آیا مسلمانان منتظر نابودی کامل اهالی غزه هستند تا کاری انجام دهند؟ تعداد شهدا به ویژه زنان و کودکان در غزه رو به افزایش است.
 
وی گفت: آمریکا برای سومین بار در شورای امنیت از وتو استفاده کرد تا مانع تصویب قطعنامه توقف کشتار مردم فلسطین در غزه شود و به دشمن صهیونیستی خدمت کند. 
عبدالملک بدرالدین حوثی ادامه داد: این کشور به ادامه قتل عام اهالی غزه اصرار می‌ورزد و از گرسنه نگه داشتن مردم فلسطین در غزه حمایت می‌کند. 

 وی با بیان اینکه آمریکا شریک اساسی دشمن صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم فلسطین است و نقش حمایت از جنایات صهیونیستی را از انگلستان به ارث برده است، گفت: واشنگتن مانع ایفای نقش شورای امنیت و سازمان ملل متحد برای حمایت از ملت‌های مستضعف می‌شود.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه دشمن اسرائیلی به رفتار وحشیانه‌اش در جلوگیری از ورود کامیون‌های حاوی غذا به غزه ادامه می‌دهد، گفت: تعلیق فعالیت‌های برنامه جهانی غذا به ویژه با توجه به گرسنگی در غزه نشان دهنده ماهیت این سازمان است.

وی افزود: نقش منفی آمریکا و رژیم اسرائیل در سازمان‌های بین المللی هر روز بیش از گذشته آشکار می‌شود.

عبدالملک بدرالدین حوثی افزود: تعداد مرگ و میر ناشی از گرسنگی در غزه رو به افزایش است که بسیاری از آنان کودکان و سالمندان هستند. حتی علف حیوانات در غزه نیز رو به اتمام است.

وی گفت: صد‌ها هزار فلسطینی در غزه گرسنه‌اند و از امت اسلامی کمک می‌خواهند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *