صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

معاون اجرایی رئیس جمهور: به نتیجه رسیدن پرونده بابک زنجانی بعد از ۱۰ سال برای مردم امیدبخش است

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۶۰۹۱۳
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه به نتیجه رسیدن پرونده بابک زنجانی بعد از ۱۰ سال برای مردم امیدبخش است گفت: به نتیجه رسیدن این پرونده حاصل هم‌افزایی دستگاه‌ها و برای مردم نویدبخش بود.

خبرگزاری میزان - محسن منصوری در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در خبرگزاری میزان حاضر شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با ميزان، با اشاره به شناسایی و انتقال اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور و واریز آن به خزانه دولت اظهار داشت: این اقدام با همکاری و پیگیری دستگاه‌های قضایی و امنیتی و همه ارکان دخیل در این پرونده انجام شده و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه به نتیجه رسیدن پرونده بابک زنجانی بعد از ۱۰ سال برای مردم امیدبخش است ادامه داد: متاسفانه اخباری درباره برخی پرونده‌ها همچون چای دبش به گوش می‌رسد که واقعیت و جزئیات آن برای کشور هزینه‌های زیادی دارد اما قوه قضاییه به محض اطلاع به طور جدی پیگیری و برخورد کرد و سوار پرونده شد و پرونده به سرعت در حال رسیدگی است.

منصوری با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای به شخصه پیگیر این پرونده بود ادامه داد: به نتیجه رسیدن پرونده بزرگی مثل پرونده‌ بابک زنجانی حاصل هم‌افزایی دستگاه‌ها و برای مردم نویدبخش بود. 

معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از اقدامات قوه قضاییه در به نتیجه رسیدن پرونده‌ بابک زنجانی آن را اقدامی موفق دانست و اظهار کرد: جمع کردن اين پرونده مصداق موفقی از هم‌افزایی بین دستگاهی است و امیدوارم در دیگر پرونده‌ها نیز این همکاری شکل بگیرد تا اگر فسادی اتفاق افتد و پیام منفی منتشر شد مردم بدانند دستگاهای اجرایی و نظارتی محکم ایستاده‌اند تا چشم فساد را کور و از تکرار آن جلوگیری کنند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *