صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ایجاد نظام نامه اجتماعی در راستای جلوگیری از تفسیر‌های نادرست

۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴:۰۱
کد خبر: ۴۷۵۹۴۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: : شرایط منطقه جنوب به‎گونه‎ای است که باید برای مسئولیت‎های اجتماعی در شرکت‎های نفتی یک نظام‎نامه تعریف کرد تا از تفسیر‌های نادرست نسبت به آن پیشگیری شود.
به گزارش گروه اقتصاد ، سیدامیر طالبیان پیرامون پشتیبانی و همفکری در اتخاذ سیاست‎های مسئولیت‎های اجتماعی منطقه، گفت: شرایط منطقه جنوب به‎گونه‎ای است که باید برای مسئولیت‎های اجتماعی در شرکت‎های نفتی یک نظام‎نامه تعریف کرد تا از تفسیر‌های نادرست نسبت به آن پیشگیری شود.

وی با بیان این‎که در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی در سطح وزارت نفت استاندارد‌هایی تعریف کرده‎ایم، گفت: این استاندارد‌ها در چارچوب ISO ۲۶۰۰۰ و شیوه گزارش‎دهی G۴ است که باید بر اساس آن اقدام و گزارش‎دهی انجام شود.

در ادامه، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب نیز اظهار کرد: عمل به مسئولیت‎های اجتماعی باید به‎منظور توانمندسازی مردم منطقه و انجام فعالیت‎های ماندگار باشد تا سبب رضایتمندی آن‌ها شود.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد شرکت‎های نفتی در خوزستان لازم است این شرکت‎ها در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی با هماهنگی بیشتری عمل کنند تا این گونه فعالیت‎ها تاثیرگذار باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *