صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

تشریح آخرین تصمیمات هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک توسط هاشمی

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷:۱۶
کد خبر: ۴۷۵۷۳۸۹
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پاداش در نظر گرفته شده برای مدال‌آوران اتفاق بزرگی است که ورزشکاران هم منتظر این تصمیم بودند و شاید نسبت به گذشته تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

خبرگزاری میزان - سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، در پایان سی‌ودومین نشست هیئت اجرایی کمیته درباره مصوبات این نشست اظهار داشت: جلسه امروز با ۳ دستور کار برگزار شد. دستور کار اول درمورد پاداش پای سکوی ورزشکاران و المپیکی‌های عزیز در پاریس بود. دستور دوم درباره گزارش کمیسیون صلح و ورزش بود و چند موضوع خارج از دستور که شامل کمک‌هایی بود که باید برای برخی فدراسیون‌ها صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: پاداش پای سکو برای قهرمانان در المپیک پاریس ۱۰ میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم که مصوب هم شد. برای ورزشکارانی که مدال نقره کسب کنند ۴ میلیارد تومان و برای مدال برنز هم ۲ میلیارد تومان مصوب شد. این اتفاق بزرگی است که در کمیته ملی المپیک تصویب شد. ورزشکاران هم منتظر این تصمیم بودند. شاید نسبت به گذشته تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به شرایطی که ورزشکاران دارند و نیاز به حمایت از آن‌ها از زمان کسب سهمیه، حمایت خوبی از قهرمانان خواهد شد. بسته حمایتی و پاداش کسب سهمیه و حقوق و پرداختی برای حمایت از ورزشکاران در بحث اعزام و تغذیه و پزشکی هم درنظر گرفته می‌شود. برای مربیان و سرمربیان و کادر فدراسیون‌ها هم بالاترین مدال رنکینگ را مدنظر قرار خواهند داد؛ البته با یک تفاوت.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: اگر ورزشکاری در یک رشته مدال نقره بگیرد ۴ میلیارد تومان پاداش می‌گیرد و ۴ میلیارد دیگر هم در اختیار رئیس فدراسیون قرار می‌گیرد که ۵۰ درصد آن را باید به سرمربی پرداخت کند که انگیزه او بیشتر شود و ۵۰ درصد دیگر را هم رئیس فدراسیون می‌تواند به کل کادر فدراسیون پرداخت کند.

 

ادامه دارد...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *