صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان گلستان آغاز به کار کرد

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷:۱۵
کد خبر: ۴۷۵۳۷۴۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
 رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان برای جلوگیری از معطلی مردم و کاستن از رفت و آمد‌های غیرضروری بین دادگاه‌های کیفری و اجرای احکام خبر داد.

خبرگزاری میزان-حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: همه شعب اجرای احکام کیفری و یک پلیس اجرای احکام در قالب مجتمع در ساختمان دادگستری گرگان واقع در میدان وحدت (شهرداری)، خیابان شهید بهشتی مستقر شده و پاسخگوی مراجعان است.

رئیس کل دادگستری گلستان از هم استانی‌ها خواست: برای جلوگیری از شلوغی این شعب و پاسخگویی بهتر کارکنان، پیش از مراجعه به واحد‌های اجرای احکام، اینترنتی نوبت بگیرند.

 آسیابی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.adliran.ir قسمت "سامانه نوبت دهی قضایی" نوبت بگیرند و یا برای دریافت نوبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که از ساعت ۰۷:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴:۳۰ دقیقه عصر باز هستند، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با نوبت گیری اینترنتی، افراد در ساعت تعیین شده برای رسیدگی به پرونده‌هایشان مراجعه می‌کنند و همکاران اجرای احکام نیز، از آنجا که مشخصات مراجعان روز بعد را در اختیار دارند، پرونده هر فرد را از قبل، آماده و مطالعه می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی مردم باشند و معطلی آنان در شعبه به حداقل برسد.

آسیابی تاکید کرد: کسانی که نوبت اینترنتی بگیرند در اولویت پاسخگویی شعب اجرای احکام هستند. تا پیش از این، دادگاه‌های کیفری یک استان و کیفری ۲ گرگان و واحد‌های اجرای احکام کیفری در ۲ ساختمان جداگانه مستقر بودند که این موضوع، رفت و آمد مردم و ارسال پرونده‌های کیفری بین دو ساختمان را با معضل جدی مواجه و سبب شلوغی زیاد دادسرای گرگان شده بود. ماهانه دست کم ۶ هزار نفر به شعب اجرای احکام کیفری گرگان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *