صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

وعده وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۷۵۲۷۱۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره افزایش سرعت اینترنت گفت: تا خرداد سال آینده ۳۰ درصد و تا آخر سال آینده ۵۰ درصد سرعت شبکه افزایش می‌یابد.

خبرگزاری میزان _ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت‌دولت در پاسخ به میزان گفت: در تورم ۴۰ درصدی افزایش تعرفه‌های اینترنت طبیعی است.

وی در ادامه افزود: ما به نفع مردم از اپراتور‌ها تعهد اخذ کرده‌ایم که در صورت افزایش قیمت باید به همان میزان کیفیت نیز ارتقا دهند.

زارع‌پور با تاکید بر اینکه این افزایش نباید به سود اپراتور‌ها تمام شود، گفت: این افزایش قیمت باید به نفع مردم جهت توسعه کیفیت اجرا شود.

وی در رابطه با کاهش سرعت اینترنت در روز‌های اخیر در پاسخ به میزان گفت: کیفیت یک شبه اتفاق نمیافتد و اپراتور‌ها باید تجهیزات تهیه کنند و ما برای اپراتور‌ها زمان تعیین کرده‌ایم. 

به گفته وزیر ارتباطات تا خرداد سال آینده باید به‌صورت میانگین سرعت اینترنت ۳۰ درصد و تا پایان سال آینده ۵۰ درصد افزایش پیدا کند. 

زارع‌پور درباره هزینه‌ها اپراتور‌ها در بخش تبلغیات اعلام کرد: شرکت‌ها باید هزینه‌های اضافی خود را کاهش دهند و در راستای افزایش کیفیت عمل کنند.

وی در ادامه افزود: براساس قانون هفتم توسعه باید صلاحیت اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل اپراتورها به تایید وزارت ارتباطات برسد.

انتهای پیام/

 

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *