صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

در حال به روزرسانی

کوراش قهرمانی جهان| صعود ۵ نماینده ایران به نیمه‌نهایی و یک نفر به فینال

۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۶۶۰۳
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
۵ نماینده از کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی و یک نفر به فینال مسابقات کوراش قهرمانی جهان راه یافتند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات کوراش قهرمانی جهان به صورت رسمی از امروز (دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲) به میزبانی عشق آباد ترکمنستان آغاز شد.

در روز نخست این پیکار‌ها اوزان ۹۰- ، ۱۰۰- و ۱۰۰+ آقایان و ۴۸- ، ۵۲- ، ۵۷- ، ۶۳- و ۷۰- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد.

صبح امروز (۶ آذر ماه) حامد رشیدی نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم مردان ایران پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم به مصاف "آست زوهودوف" از قزاقستان رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

 

مسعود قوی‌بازو نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم مردان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف "یوسف عزیز" از مصر رفت و موفق شد مقابل این ورزشکار به برتری دست یابد و راهی مرحله بعدی شود. وی در مرحله دوم این پیکار‌ها با "پلانتارو" از فرانسه دیدار کرد و ضمن ضربه‌فنی کردن حریف خود، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. نماینده کشورمان در این مرحله باید با "سنجر" از ترکمنستان دیدار کند.

 

طاهره آذرپیوند نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم زنان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف "مروه" از ترکیه رفت و ضمن کسب برتری مقابل این حریف راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

 

ابوالفضل ترابی نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مردان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف "پارماجت" از هند رفت و موفق شد مقابل این ورزشکار به برتری دست یابد و راهی مرحله بعدی شود. وی در مرحله دوم به مصاف "لی" از کره‌جنوبی رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

 

در ادامه مسابقات نیز ظهر امروز نیز پردیس عیدی‌وندی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم زنان ایران پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم به مصاف "فلیپه" از جمهوری دموکراتیک کونگو رفت و حریف خود را ضربه کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در مرحله نیمه‌نهای به مصاف "آنایتوا" از ترکمنستان رفت و با کسب برتری مقابل این ورزشکار به دیدار نهایی راه یافت. وی در فینال به مصاف "تهی بیچ" از ویتنام خواهد رفت.

 

دنیا آقایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم زنان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف "دلگادو" از کاستاریکا رفت و ضمن کسب برتری مقابل حریف خود، راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

به روزرسانی می‌شود...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *