صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

اسناد مالکیت ۶۰ هزار هکتار اراضی ملی استان بوشهر صادر شد

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴:۵۱
کد خبر: ۴۷۳۹۳۶۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تحویل اسناد تک برگ کاداستری صادر شده به میزان ۶۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز در مراسم تحویل اسناد ۶۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان اظهار کرد: این میزان اسناد تک برگ صادر شده مربوط به عرصه‌های ملی شهرستان‌های عسلویه، برازجان و دشتی است که با تعامل و همکاری ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد اراضی ملی استان سند دار شده اند، خاطر نشان کرد: با توجه به تعامل خوبی که بین ادارات کل ثبت و منابع طبیعی ایجاد شده است و عزم و اراده‌ای که وجود دارد اجرای حدنگاری کامل اراضی ملی در امسال به اتمام برسد و برای کلیه اراضی ملی سند مالکیت صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه ضمن مهم برشمردن اجرای طرح کاداستر برای اراضی ملی و دولتی تأیید کرد: طرح کاداستر جزو تکالیف قانونی است که با توجه به اهمیت و ضرورت این طرح، اجرای آن مهم‌ترین اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دوران تحول و تعالی است.

وی افزود: این طرح در راستای قانون جامع کاداستر در حال اجرا است که با اجرای این طرح علاوه بر تثبیت مالکیت دولت بر عرصه‌های منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال، از تضییع حقوق مردم نیز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *