صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

یک کارشناس رسمی دادگستری استان مرکزی به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴:۰۷
کد خبر: ۴۷۳۹۰۸۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از کارشناسان رسمی دادگستری این استان به اتهام دریافت رشوه خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با هرگونه فساد در درون و بیرون مجموعه عدلیه اظهار کرد: در یک مورد از جرایم در این زمینه یکی از کارشناسان رسمی دادگستری با دریافت مبالغی از یکی از طرفین پرونده‌ها نظریه کارشناسی خود را به نفع وی اعلام می‌کرد.

وی افزود: با رصد و پیگیری‌هایی که حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی داشت مشخص شد این کارشناس مبلغی بالغ بر ۷۰ برابر دستمزد کارشناسی از متقاضی دریافت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: این فرد هنگام اخذ رشوه از یکی از طرفین پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد و پرونده وی در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد.  

وی از مراجعان به مجتمع‌های قضایی استان مرکزی خواست فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی تصریح  کرد: هم‌استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۵۸۰ در شناسایی سوء‌جریان‌های مالی، فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی همکاری و هرگونه تخلف و سرپیچی از قانون را گزارش کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *