صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

سیزدهمین پرونده قتل در خوی به سازش ختم شد

۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷:۴۳
کد خبر: ۴۷۳۴۲۲۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش سیزدهمین پرونده قتل سال جاری استان در خوی در راستای پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ فردی با هویت ح - ا مرتکب قتل عمدی مرد مسلمان شده بود که به این اتهام دستگیر و در زندان بسر می‌برد که حکم قصاص متهم مذکور در مورخه ۱۳۹۸.۱۲.۲۸ توسط شعبه ۳۴ دیوان عالی کشور تایید شده بود و منتظر طی مراحل قانونی برای اجرای حکم قصاص بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: به منظور اصلاح ذات البین و تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم، با تلاش‌های شبانه روزی و تشکیل جلسات سازشی متعدد که از سوی دادستان شهرستان خوی در دفتر دادستانی صورت گرفت، سرانجام این تلاش‌ها منجر به نتیجه شده و اولیاء دم متوفی از حق خود گذشتند.

وی با ابراز خرسندی از این سازش گفت: امسال این سیزدهمین سازش قصاص استان است که در راستای پویش به عشق حسین می‌بخشم اتفاق می‌افتد که نشان از روح بخشنده اولیاء دم و عشق به سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) دارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشیم به مانند سال گذشته که برکات بسیاری داشت، امسال هم در استان به راه افتاده است و انتظار می‌رود مردم فهیم و باگذشت استان لحظات نابی از صلح و سازش و دوستی را رقم بزنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *