صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

تولید ۴۸ هزار تن PVC و ۴۹ هزار تن VCM در پتروشیمی غدیر در ۴ ماهه ابتدایی سال

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۴۷۲۵۵۶۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر گفت: در چهار ماه نخست سال توانسته‌ایم با تولید ۴۹ هزارتن VCM و ۴۸ هزار تن محصول PVC رکوردی جدید در تولید این محصول به ثبت برسانیم.  

خبرگزاری میزان _ حسین صفاری، مدیرعامل پتروشیمی غدیر، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ١٣٢ هزار تن محصول PVC، یک رکورد جدید در تولید به ثبت رسیده است، گفت: با علم به اینکه حفظ موفقیت مهمتر از موفقیت است و بر این اساس در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ توانسته‌ایم با تولید ۴۹ هزارتن VCM و ۴۸ هزار تن محصول PVC رکوردی بی‌سابقه در تولید این محصول از بدو تاسیس این شرکت تاکنون به ثبت برسانیم.  

وی در ادامه افزود: پس از مدت‌ها روند صعودی تولید در پتروشیمی غدیر جاری است این در حالی است که در تیر سال‌جاری عملیات اصلاح راکتور، کوره کراکینگ، برج‌ها و شارژ کاتالیست بدون وقفه در تولید صورت گرفت و این موضوع با همت و تلاش بی‌وقفه پرسنل محقق شده است.

صفاری با اشاره به سرعت پیشرفت پروژه کلرآلکالی این شرکت اظهار کرد: بلافاصله پس از کلنگ زنی پروژه کلرآلکالی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و امیدواریم در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد تا مشکلات تامین خوراک پتروشیمی غدیر برای همیشه مرتفع شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *