صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

امیرعبداللهیان: مناسبات ایران و قطر در موضوعات مهم بین المللی واجد اهمیت است

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۵۲۳۶
وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با وزیر مشاور در وزارت امور خارجه دولت قطر مناسبات دو کشور در بخش‌های دوجانبه و همچنین همکاری‌ها در موضوعات منطقه‌ای و موضوعات مهم بین المللی را واجد اهمیت دانست.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام‌پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار  محمد عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در وزارت امور خارجه دولت قطر با ایشان، مناسبات دو کشور در بخش‌های دوجانبه و همچنین همکاری‌ها در موضوعات منطقه‌ای و موضوعات مهم بین المللی را واجد اهمیت دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به گفتگو‌های تلفنی خود با دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و همچنین مقامات برخی کشور‌های اسلامی، بر ضرورت برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در خصوص اهانت به ساحت قران کریم تاکید کرد.

محمد عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در وزارت امور خارجه دولت قطر نیز در این دیدار اهمیت گسترش و توسعه روابط  فیمابین دو کشور را مورد تاکید قرار داد.   

وی پیام دعوت شیخ تمیم بن حمد امیر قطر را خطاب به آیت الله  رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران  تسلیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: امیرعبدالهیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *