صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

سیاست‌های قوه قضاییه در همه حوزه‌های قضایی با جدیت اجرا شود

۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۷۲۴۸۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان زنجان بر رعایت انضباط اداری و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان مجموعه خود تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در شهرستان‌ها گفت: شناخت بنده از حوزه‌های قضایی با توجه به سفر‌هایی که داشتم نسبت به عملکرد و وجود ظرفیت‌ها در این حوزه‌ها بیشتر شد و بر اساس بررسی‌ها و مشاهدات در برخی حوزه‌های قضائی در انجام امورات برجستگی‌هایی مشاهده می‌شد، البته در برخی حوزه‌ها هم ایرادات و ضعف‌های وجود دارد که باید برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استحکام و اتقان آراء در نشست‌های قضائی محقق خواهد شد افزود: نشست‌های قضائی در کلیه شهرستان‌ها با مشارکت حداکثری قضات و بصورت منظم برگزار گردد.

وی بر رعایت انضباط اداری و نظارت دقیق روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی بر مجموعه خود را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: سیاست‌های قوه قضاییه بایستی در کلیه حوزه‌های قضائی با جدیت اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین صارقی نیارکی از ایجاد کمیته ارتقاء بهره وری در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: با ایجاد این کمیته برنامه ریزی و پیگیری‌ها در خصوص اقدامات لازم جهت تخصیص میزان بهره وری به کارکنان انجام خواهد شد و در این زمینه به یک حرکت جهادی نیازمندیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خطاب به روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی مبنی بر تعیین تکلیف محکومان مالی خصوصا محکومان مالی شورا‌های حل اختلاف افزود: تأکید می‌کنم بایستی در کمترین زمان این کار در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان از خدمات و تلاش‌های منصور بلباسی معاون سابق مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تشکر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *