صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم با همت ستاد صبر به مناسبت ماه محرم برگزار می‌شود

۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۴۴۹۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
با همت و برنامه ریزی ستاد ملی صبر، پویش مناسبتی «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عطوفت، مصالحه و بخشایش به‌عنوان یک پویش عمومی همزمان با اولین روز ماه محرم برگزار شد.

خبرگزاری میزان – هرچند مجازات جایگاه سازندگی برای مجرم دارد و جامعه را در تعادلی موزون حفظ و از خطرات احتمالی پیشگیری می‌کند، اما توسعه و ترویج فرهنگ عطوفت، مصالحه و بخشایش در جامعه به‌عنوان یک پویش عمومی احساس می‌شود.

ستاد ملی صبر با چنین فلسفه‌ای تشکیل و در سالهای اخیر توانسته تا با تجمیع تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و حاکمیتی، گامی استوار در توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ عفو و بخشش بردارد.

برگزاری پویش‌های سراسری در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف از اقدامات این ستاد مردم نهاد در جهت توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ گذشت است، در سال‌جاری نیز همزمان با فرار سیدن ماه محرم، پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» که پویشی است برای بخشیدن و بخشیده شدن با توجه به اینکه در سال گذشته در قالب این پویش و با جلب رضایت اولیای دم، رهایی تعداد زیادی از محکومان به قصاص نفس ممکن شد، با همت ستاد های ملی صبر سراسر کشور برگزار می شود، تا به همت مردم عزیز و صلح یاران پر تلاش کشور و به حرمت امام حسین (ع) ، صلح، بخشایش و گذشت را با قوت هر چه بیشتر در جامعه و بین مردم فهیم کشور گسترش دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ستاد صبر پویش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *