صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

ساعت کار و آدرس جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روزهای عرفه و عید سعید قربان

۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵:۰۴
کد خبر: ۴۷۲۰۰۷۲
شهروندان تهرانی می‌توانند برای ادای نذورات خود به هر یک از ۱۶ مرکز ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام در روز عرفه (چهارشنبه ۷ تیر) از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و در عید سعید قربان (پنجشنبه ۸ تیر) از ساعت ۴ بامداد تا ۱۵ مراجعه نمایند.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، شهروندان تهرانی می‌توانند برای ادای نذورات خود به هر یک از ۱۶ مرکز ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام در روز عرفه (چهارشنبه ۷ تیر) از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و در عید سعید قربان (پنجشنبه ۸ تیر) از ساعت ۴ بامداد تا ۱۵ مراجعه نمایند.

گفتنی است، با استناد به هشدار کارشناسان مبنی بر خطر انتقال بیماری تب کریمه کنگو و ممنوعیت ذبح دام در سطح شهر و معابر شهری و با توجه به حضور دامپزشکان در مراکز عرضه بهداشتی دام، به شهروندان توصیه می‌شود به منظور حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان، برای خرید و ذبح دام به مراکز عرضه بهداشتی دام مراجعه نمایند.

آدرس جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر فعالیت سه مرکز ثابت عرضه بهداشتی دام در مناطق ۴،۱۵،۱۸ نشانی جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام در ۱۳ منطقه دیگر تهران را اعلام کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *