صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

متوسط زمان رسیدگی در شعب تجدیدنظر استان کهگیلویه و بویر احمد به ۹۹ رسیده است

۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸:۳۷
کد خبر: ۴۷۱۹۷۶۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی و سرپرست شعب دادگاه‌های تجدید نظر استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: متوسط زمان رسیدگی در شعب تجدیدنظر استان ۹۹ روز و میانگین ابلاغ الکترونیک دراین شعب ۹۷ روز است.

خبرگزاری میزان-به مناسبت هفته قوه قضاییه فاتحی سرپرست شعب دادگاه‌های تجدید نظر استان، گزارش عملکردی از تلاش‌های این شعب در سال ۱۴۰۱ را عنوان کرد و گفت: با اشاره به اینکه دادگاه‌های تجدیدنظر دارای ۸ شعبه است، به آمار وارده پرونده‌ها اشاره و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۰۰ پرونده مانده از سال قبل وجود داشته و در همین مدت تعداد ۱۶هزار و ۸۹۹ فقره پرونده به دادگاه‌های تجدید تجدید نظر استان وارد شده است.

فاتحی گفت: با تلاش همکاران قضایی در دادگاه‌های تجدیدنظر استان در همین بازه زمانی تعداد ۱۶ هزار و ۴۳۲ فقره پرونده منتهی به صدور رأی گردیده و در مجموع به طور میانگین، به هریک از شعب دادگاه‌های تجدید نظراستان، ماهیانه ۱۷۶ پرونده ارجاع و ثبت شده است.

سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان تصریح کرد: در دادگاه تجدید نظر استان تعداد ۸ هزارو ۲۹۴ فقره پرونده با صدور حکم قطعی دادنامه مورد اعتراض، پرونده به دادگاه صادرکننده رأی بدوی ارسال و تعداد ۲هزارو ۵۱۱ فقره پرونده نیز منتهی به نقض دادنامه صادره از دادگاه تجدید نظر بدوی شده است.

فاتحی سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان در پایان اظهار کرد: متوسط زمان رسیدگی از تاریخ ثبت پرونده در دادگاه تجدید تجدید نظر تا صدور رأی و مختومه شدن پرونده، به ازاء هر پرونده ۹۹ روز بوده و میانگین ابلاغ الکترونیک در دادگاه‌های تجدیدنظر استان ۹۷ درصد بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *