صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مسئولان قضایی استان کردستان مشکلات واحد تولیدی جهان ورق گالوانیزه را رسیدگی کردند

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵:۴۲
کد خبر: ۴۷۱۸۷۷۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کردستان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از مجتمع تولیدی «جهان ورق گالوانیزه کردستان» بازدید کردند.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان به همراه جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیران استانی بانک‌های «صنعت و معدن» و «توسعه تعاون» و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و در راستای حمایت قضایی از تولید از مجتمع تولیدی «جهان ورق گالوانیزه کردستان» واقع در شهرک صنعتی سنندج بازدید کردند.
 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، پیگیر مشکلات کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی استان بوده و در حدود قوانین و مقررات از تعطیلی آن‌ها جلوگیری می‌کند. 


رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان تصریح کرد: چالش‌های پیش روی این مجتمع تولیدی با حمایت‌های قضایی دادگستری استان و با اختصاص تسهیلات توسط بانک‌های «توسعه تعاون» و «صنعت و معدن» که مصوبه سفر رئیس جمهور به استان کردستان است و در طول یکسال گذشته تاکنون به جهت وجود مشکلاتی اختصاص داده نشده بود، برطرف خواهد شد. 

 وی تاکید کرد: با شروع فعالیت واحد تولیدی مذکور، تعداد اشتغال این کارخانه به ۵۰ نفر می‌رسد. 

 شایان ذکر است که مجتمع تولیدی «جهان ورق گالوانیزه کردستان» در حوزه تولید لوازم دیوار‌های پیش ساخته و سقف کاذب در غرب کشور فعالیت دارد که از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۴۰۰ مشغول به تولید بوده و از سال گذشته تاکنون بدلیل مشکلات، تولید آن به حال تعطیلی در آمده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *