صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

غریب آبادی: پیام هجمه‌های دشمنان این است که حمایت مردم از جمهوری اسلامی یک مدل موفق بوده است

۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۶۲۶۴
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: تهاجمات و هجمه‌های دشمنان پیامش این است که حرکت و حمایت مردم از نظام خودشان و سیستم جمهوری اسلامی یک مدل موفق بوده است.

خبرگزاری میزان_ کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر در ششمین سالگرد بزرگداشت شهیدای قیام ۱۵ خرداد گفت: عدالت، استقلال و پیشرفت سه کلید واژه برای انقلاب اسلامی بود.ما در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکید بر پیشرفت و استقلال داشتیم همچنان بر این عقیده هستیم؛ این سه کلید واژه رمز تداوم انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه اضافه کرد: اجرای عدالت در تمامی زمینه ها، استقلال کشور یعنی نفی وابستگی به قدرت‌های استکباری و کشور‌های خارجی و پیشرفت یعنی باید جمهوری اسلامی ایران یک الگویی در میان سایر نظام‌های سیاسی باشد؛ پیشرفت‌های بسیاری را بعد از انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

دبیر ستاد حقوق بشر اظهار داشت: ما بیش از هفده هزار شهید ترور در اقصی نقاط کشور داریم. هر روز شاهد توطئه دشمنان و اعمال فشار آن‌ها هستیم.

وی گفت: چرا دشمنان انقدر هجمه به جمهوری اسلامی و به انقلاب مردمی دارند؟ اگر این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی موفق عمل نمیکرد تهدیدی برای دشمنان نبود که بخواهند این همه هجمه علیه مردم و انقلاب داشته باشند.

غریب آبادی افزود: این تهاجمات و هجمه‌ها پیامش این است که حرکت و حمایت مردم از نظام خودشان و سیستم جمهوری اسلامی یک مدل موفق بوده است. قدرت‌های استکباری دنبال وابسته کردن مجدد ایران به خودشان هستند.

 

در حال تکمیل...


برچسب ها: غریب آبادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *