صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۱۰۹ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس رسیدگی کرد

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵:۵۳
کد خبر: ۴۷۱۶۰۵۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان هرمزگان در بازدید از ندامتگاه بندرعباس ضمن دیدار با ۱۰۹ نفر از مددجویان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان_ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در ندامتگاه بندرعباس، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان و شنیدن اظهاراتشان، به درخواست‌ها و مشکلات ۱۰۹ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مطالب مطرح شده صادر کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: ریاست قوه قضاییه نسبت به مقوله زندان و وضعیت زندانیان نگاه تحولی و ویژه‌ای دارند و رویکرد رئیس قوه قضاییه در این خصوص، توجه به مسائل اصلاحی و باز اجتماعی شدن زندانیان است. 

احمدی منش با اشاره به اینکه تأکید رئیس قوه قضاییه بر سیاست حبس زدایی است، گفت: با توجه به اینکه قانونگذار در رابطه با فرآیند اجرای مجازات حبس در راستای باز اجتماعی نمودن و روند اصلاحی زندانیان، سازوکار‌های خاصی را پیش بینی کرده است باید از ظرفیت‌های قانونی در جهت اصلاح مددجویان و بازگشت آن‌ها به جامعه استفاده کنیم.

گفتنی است، در جریان این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در بند‌های مختلف، آخرین وضعیت زندانیان را از نظر بهداشت و تغذیه و همچنین دیگر مسائل مربوطه مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *