صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بهروان: دفاعیات استقلال در پرونده استراماچونی حرف درستی است/ هنوز رای نداده‌ایم

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹:۵۶
کد خبر: ۴۷۱۵۱۸۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
عضو کمیته استیناف مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: در کمیته استیناف برخلاف استیناف کمیته انضباطی یا قوه قضائیه، هیچ مدرکی جدیدی گرفته نمی‌شود.

خبرگزاری میزان - غلامرضا بهروان در خصوص جلسه امروز کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*جلسات ما محرمانه است و اجازه نداریم چیزی را بگوییم. جلسات ما ادامه دارد و تمام نشده، هنوز رای نداده‌ایم. فکر می‌کنم طی ۳-۲ روز آینده کار تمام شود. 

*دِدلاین AFC روز دهم خرداد تا روز ۳۱ ماه میلادی جاری است. با جلساتی که فردا و روز‌های آینده داریم رای را اعلام خواهیم کرد.

*آیا باشگاه استقلال دفاعیاتش را ارائه کرده؟ نامه‌ای نوشته‌اند. سیستم استیناف مجوز حرفه‌ای اینطور است که برخلاف استیناف کمیته انضباطی یا قوه قضائیه، هیچ مدرکی جدیدی گرفته نمی‌شود. اسناد و مدارکی که کمیته بدوی بر اساس آن‌ها رای داده را بررسی می‌کنیم. دفاعیات یا جوابیه‌ها را می‌گیریم.

*چند باشگاه مثل هوادار، آلومینیوم اراک، مس کرمان و حتی ملوان اعتراض کردند. اعتراض را باید از مجرای مربوطه اعلام کنند. استقلال، آلومینیوم و ذوب آهن از مجرای قانونی اعتراض کردند و در دستور کار هم هست. ما هم در حال بررسی هستیم. پرونده‌هایی را بررسی می‌کنیم که اعتراض شده باشد.

*بهروان در خصوص اینکه باشگاه استقلال امیدوار است به خاطر مسائل تحریمی، دفاعیات در مورد پرداخت بدهی استراماچونی مورد پذیرش قرار بگیرد، گفت: نوشتند که این پول را پرداخت کردیم. دلایلی آوردند مبنی بر اینکه اگر این پول در موعد مقرر پرداخت نشده بحث تحریم‌ها بوده است. حرف درستی هم هست. منوط به این است که آن‌ها قبول کردند یا نه. مدارک این موضوع و پاسخ‌های AFC را هم بررسی می‌کنیم. مطمئن باشید همه ما تلاش می‌کنیم به مشکل بر نخوریم.

*استقلال نامه‌ای به استراماچونی ارسال کرده، در حالیکه قصد پرداخت داشته، اما مربی ایتالیایی خودش قبول نکرده، این نامه چقدر در روند کار تاثیر دارد،؟ AFC باید در مورد این نامه نظر بدهد نه ما، ما که وضعیت مملکت خودمان را می‌دانیم. ما در تحریم هستیم. نه فقط فوتبال بلکه همه جا درگیر این مساله هستند. مطالبات زیادی هم داریم. هم باشگاه‌های ما طلب دارند و هم فدراسیون فوتبال، اینکه AFC قبول می‌کند یا نه، پیگیرش هستیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *