صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سیدحسن نصرالله: کسی که گمان می‌کند نبرد با دشمن به پایان رسیده، دچار توهم شده است

۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲:۴۰
کد خبر: ۴۷۱۴۵۶۳
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عید مقاومت گفت: کسی که گمان می‌کند نبرد با دشمن به پایان رسیده، دچار توهم شده است؛ زیرا هنوز بخشی از خاک ما تحت اشغال است.

خبرگزاری میزان – سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عید مقاومت و آزادی جنوب لبنان گفت: روز مقاومت و آزادی، مناسبت بزرگی است که یادآور پیروزی بزرگی است که در لبنان محقق شد.

دبیرکل حزب الله لبنان با تشکر و قدردانی از همه لبنان به ویژه از تمام کسانی که برای تحقق این پیروزی جانفشانی کردند، اعم از خانواده شهدا، مجروحان، اسرای آزاد شده، مبارزان و همه خانواده‌هایشان، گفت: از ایران و سوریه که همواره حامی مقاومت بودند و هستند و نیز از رهبران مبارز تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین از ارتش لبنان، نیرو‌های امنیتی، گروه‌های فلسطینی، نیرو‌های سیاسی و همه حامیان مقاومت تشکر و قدردانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: کسی که گمان می‌کند نبرد با دشمن به پایان رسیده، دچار توهم شده است؛ زیرا هنوز بخشی از خاک ما تحت اشغال است.

وی گرامیداشت این روز را امری ضروری دانست و گفت: این روز تجربه بزرگی است که باید نسل‌های ما با آن و نیز با جانفشانی‌هایی که در این روز عظیم صورت گرفت، آشنا شوند، باید به همه نسل‌ها و مردم لبنان یادآوری کرد که این پیروزی با دخالت‌های بیگانگان حاصل نشد؛ بلکه نتیجه سال‌ها فداکاری بود.

در حال تکمیل ...


برچسب ها: سیدحسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *