صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بیانیه نمایندگان در تقدیر موفقیت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در مجلس قرائت شد

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵:۳۸
کد خبر: ۴۷۱۴۱۷۶
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در تقدیر از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های بزرگ و صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ را قرائت کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در تقدیر از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های بزرگ و صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ را قرائت کرد.

نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن افتخارات متعددی را از خود به یادگار گذاشته اند. از حماسه مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر و عملیات غرورآفرین مروارید و نابودی کامل نیروی دریایی رژیم بعث گرفته تا حفظ اقتصاد دریایی کشور با اسکورت کاروان‌های تجاری و نفت کش در طول جنگ تحمیلی.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه فخر و مباهات ملت شریف ایران اسلامی است که فرزندان آن‌ها در نیروی دریایی راهبردی ارتش با این اقدام شگرف ثابت کردند که زیباترین و جامع‌ترین تفسیر از رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا که در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد نیرو‌های مسلح فرمودند قانع وضع موجود نباشید و بخواهید پیش بروید را داشته و به معنای واقعی کلمه سیادت دریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جامه عمل پوشیدند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت بزرگ ایران از خانواده‌های بزرگ و صبور کارکنان ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش که سهم عظیمی از این توفیق مرهون همراهی و تحمل سختی‌های دوران طولانی تنهایی این عزیزان است از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر تمام فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناوگروه قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *