صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷:۳۶
کد خبر: ۴۷۱۳۵۷۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد افت به ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحد رسید.

خبرگزاری میزان _ بازار سرمایه امروز در ابتدای معاملات روند متعادل رو به مثبتی را داشت که این روند از اواسط بازار تغییر پیدا کرد و افزایش عرضه‌ها شاخص کل را به محدوده منفی برد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار که در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار واحدی همراه شده بود در نهایت با کاهش ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحدی همراه شد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های فولاد با ۵۱۹۵ واحد، فملی با ۱۶۲۳ و تاپیکو با ۱۱۸۰ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند و در تاثیرگذاران برتر خبری از نماد‌های مثبت نیست.

شاخص کل هم‌وزن نیز امروز با کاهش ۰/۵۴ درصدی همراه شد و کلیت معاملات بازار سهام با روند منفی همراه بود.

ارزش معاملات خرد نیز امروز به ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید و همچنان تا قله ۲۵ هزار میلیارد تومانی فاصله زیادی دارد که از این عدد ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد متعلق به بازار بورس، ۴ هزار میلیارد متعلق به فرابورس و یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد متعلق به صندوق‌های سهامی بوده است.

حقیقی‌ها در انتهای معاملات امروز ۸۴۰ میلیارد پول از بازار خارج کردند و حقوقی‌ها ۵۶۷ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند. 

همچنین در انتهای معاملات سرانه خرید ۲۸.۸ میلیون تومانی از حقیقی‌ها و سرانه فروش ۲۰.۳ میلیونی از آن‌ها در بازار امروز به ثبت رسید. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *