صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان قزوین: ۱۶۰ برنامه میز خدمت مسئولان قضایی در مساجد استان برنامه ریزی شد

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱:۱۰
کد خبر: ۴۷۱۳۲۴۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته با مسئولان حوزه‌های قضایی استان برای سال جاری ۱۶۰ برنامه میز خدمت برنامه ریزی شد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی در مساجد و محافل مذهبی و ارتباط چهره به چهره با مردم یکی از تاکیدات ریاست قوه قضایی در ابتدای سال جاری بود و بر همین اساس و همانند سال گذشته برنامه دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان قزوین در مساجد، بر اساس برنامه زمان بندی و به صورت ویژه برای سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: حضور مسئولان دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌ها و نهاد در مساجد و ملاقات با مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آن‌ها و پیگیری موارد مطروحه از سوی شهروندان باید به یک رویه واحد تبدیل شود و بی تردید در این صورت می‌توان بسیاری از موارد را به صورت ویژه پیگیری نمود و گره گشای مشکلات مردم بود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: سال گذشته ۱۴۵ برنامه میزخدمت مسئولان قضایی استان در مساجد اجرایی شد، که به دلیل وقوع اغتشاشات و تمرکز مسئولان قضایی بر حوادث و اتفاقات پیش آمده، بخشی از برنامه زمانبندی شده محقق نشد و قطعاً این موضوع در سال جاری با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: طی مکاتبات انجام شده با مسئولان حوزه‌های قضایی استان برای سال جاری ۱۶۰ برنامه میز خدمت برنامه ریزی شد و قطعاً این دیدار‌های مردمی پیش‌تر اطلاع رسانی خواهد شد، تا مردم شریف استان بتوانند حضور یافته و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: بر اساس تجارب گذشته، بخشی از مسائل و مشکلات مطروحه از سوی مردم در دیدار‌های مردمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و قطعاً دستگاه قضایی این موارد را نیز پیگیری خواهد کرد، اما با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلات عمومی مردم قبل از برگزاری میز خدمت احصاء خواهد شد، تا مسئولان دستگاه‌های مربوطه نیز جهت پاسخگویی به مردم در محل برگزاری این میز خدمت حضور یابند و دستگاه قضایی نیز اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *