صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دانش‌بنیان ایرانی تجهیزات پردازش آب توازن ناوگان شرکت ملی نفتکش را تأمین می‌کند

۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱:۰۷
کد خبر: ۴۷۰۹۸۴۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از نصب موفق دستگاه پردازش آب توازن رادکلین روی یکی از نفتکش‌های غول‌پیکر این شرکت، خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شانا، حسین شیوا مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، با اشاره به این موفقیت، اعلام کرد: همسو با تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، پس از چند سال حمایت مدیریت فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش از این شرکت دانش‌بنیان داخلی، امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها هستیم.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی ناوگان شمنا در تأمین منافع ملی و حفظ جریان صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی، بیان کرد: با وجود پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های عملیاتی ناوگان، این نفتکش غول‌پیکر، نخستین شناور تحت پرچم ایران است که یک سیستم تصفیه آب توازن ساخت داخل را نصب کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش تصریح کرد: کنوانسیون مدیریت آب‌توازن کشتی‌ها به‌منظور جلوگیری از انتقال گونه‌های مهاجم آبزی از طریق کشتی‌ها از هشتم سپتامبر ۲۰۱۷ لازم الاجرا شده است و به سبب عضویت جمهوری اسلامی ایران در این کنوانسیون، ناوگان ملکی کشور موظف به نصب سامانه تصفیه آب توازن هستند.

شیوا یادآور شد: شرکت دانش‌بنیان سازنده این دستگاه با کمک و نظارت مدیریت فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش، پیش از این موفق به دریافت تأییدیه‌های Basic Approval و Final Approval از سازمان بین‌المللی دریانوردی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *