صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آزادی ۱۲۲ زندانی با کمک ۲۵۶ میلیارد ریالی خیرین طی ۲۰ شب ماه مبارک رمضان

۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹:۱۰
کد خبر: ۴۷۰۷۳۵۷
تعداد ۱۲۲ زندانی از زندان‌های استان اصفهان در طول اجرای برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت که طی ۲۰ شب گذشته از شبکه استانی اصفهان اجرا و پخش شد، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

خبرگزاری‌ میزان - سیروس امینی گفت: در طی ۲۰ شب اول ماه مبارک رمضان که برنامه یک شهر ضیافت اجرا و پخش شد تعداد ۱۲۲ زندانی با کمک ۲۵۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی خیرین از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

دبیر اجرایی برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت ادامه داد: کلیه مبالغ دریافتی از خیرین بصورت نقدی و حتی تعهدی به حساب ستاد دیه واریز و تحویل می‌گردد و لذا ستاد مردمی دیه استان با بررسی پرونده مددجویان نسبت به پرداخت بدهی مددجو اقدام و زندانی از زندان آزاد می‌گردد.

امینی با اشاره به اینکه این برنامه مدت ده سال است در اصفهان اجرایی و برگزار می‌شود، افزود: خیریه‌های مختلف و متعدد اصفهان همچنین مردم و خیرین نیکوکار در کنار ستاد مردمی دیه، انجمن حمایت از زندانیان و خیریه امام موسی کاظم (ع) با مشارکت دیگر مردم نیکوکار، صنعت گران و بخش‌های مختلف تولیدی در استان با هنرمندی مجریان خوب برنامه توانسته اند در آزادسازی زندانیان پیشی بگیرند.

وی گفت: این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و خیرین و نیکوکاران می‌توانند در طی مدت باقی مانده از ماه مبارک رمضان و همچنین پس از این ماه عزیز نیز با مراجعه به ستاد دیه به کمک زندانیان نیازمند بپردازند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *