صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری اصفهان: پیگیری رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های دادگستری استان است

۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۷۰۶۱۱۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از پیگیری در جهت رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان اصفهان در سالجاری خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین جعفری صبح امروز در بازدید سرزده از مجتمع قضایی عدالت بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با «مهار تورم و رشد تولید»، قوه قضاییه حمایت‌های بسیار جدی و مؤثری را در پیگیری رفع مشکلات و موانع تولید در کشور در دستور کار دارد.

وی افزود: در استان اصفهان نیز پیگیری در جهت رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از اولویت‌ها بوده و به همین دلیل اولین بازدید سرزده از مجتمع‌های قضایی در سال جدید به مجتمع قضایی عدالت اختصاص داده شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: مقابله با جرایم اقتصادی و رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با تولید و کارآفرینان در شعب این مجتمع رسیدگی می‌شود و طی بازدید مواردی به قضات رسیدگی کننده به این پرونده‌ها یادآوری شد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری همچنین تصریح کرد: در این مجتمع قضایی شعب دادسرا، دادگاه و شورا‌های حل اختلاف به صورت متمرکز به دعاوری رسیدگی می‌کنند و عمده رسیدگی‌ها بدون اطاله دادرسی در حال انجام است و در خصوص معدود پرونده‌هایی نیز که با اطاله دادرسی مواجه شده، امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده با سرعت رسیدگی شوند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین یادآوری کرد: بخشی از معضل اطاله دادرسی در استان که مربوط به کمبود کادر اداری بود با پایان یافتن دوره کارآموزی تعدادی از کارکنان جدید الاستخدام و به کارگیری آنان حل خواهد شد و همچنین در تیر ماه سال جاری شاهد آغاز به کار تعدادی از کارآموزان قضایی خواهیم بود و شهرستان اصفهان با توجه به حجم وارده و میزان پرونده‌ها جزء اولویت‌ها بوده و تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگر تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *