صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

در کدام بوستان‌های تهران امکان اسکان نوروزی مسافران وجود دارد؟

۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳:۴۳
کد خبر: ۴۷۰۴۵۸۵
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از هماهنگی با سازمان بوستان‌ها برای اسکان نوروزی مسافران در بوستان‌ها خبر داد.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: امیر قاسمی در مورد وضعیت اسکان نوروزی در تهران اظهارکرد: با همکاری سازمان بوستان‌ها و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، در مبادی ورودی شهر، بوستان‌هایی برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است

وی افزود: در ایام نوروز برای سرویس‌دهی بهتر به مسافران و مهمانان نوروزی در نقاط پرتردد مناطق ۲۲‌گانه و در مبادی ورودی شهر تهران از جمله پایانه‌های اتوبوس، راه‌آهن، فرودگاه وعوارضی‌ها، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و استقبال نوروزی درنظر گرفته شده است که در این ایستگاه‌ها بسته‌های نوروزی و اطلاعات گردشگری به شهروندان و میهمانان نوروزی ارائه می‌شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در پایان گفت: در این بسته‌های نوروزی نقشه شهر تهران قرار داده شده که روی آن اماکن گردشگری و موزه‌ها و باغ موزه ها، بقاع متبرکه و رستوران‌های شهر تهران، مجموعه‌های تفریحی و در پشت نقشه اماکن گردشگری متعلق به شهرداری تهران معرفی شده است. بلیت‌های تخفیف نوروزی برای بازدید از اماکن گردشگری نیز در این بسته‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *