صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دادگستری شهرستان میاندوآب بازدید کرد

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶:۱۹
کد خبر: ۴۷۰۳۷۷۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه معاونان خود از دادگستری شهرستان میاندوآب بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - صبح روز چهارشنبه ۲۴ اسفند، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حجت الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، زارع معاون فناوری و اطلاعات دادگستری استان و اسدی معاون قضایی و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان در اولین برنامه سفر خود به حوزه قضایی میاندوآب از محاکم، دادسرا و شورا‌های حل اختلاف بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در تمامی شعب، عملکرد کیفی و کمی آن‌ها در ارائه خدمات قضایی را ارزیابی و ضمن حضور در تک تک شعب و دفاتر آن‌‎ها به صورت اتفاقی تعدادی از پرونده‌ها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دادند و در موارد مورد نیاز ارشادات و راهنمایی لازم را معمول و در برخی موارد تکالیف و وظایفی را هم از همکاران مطالبه و از همکارانی که شعب آن‌ها در وضعیت مطلوبی قرار داشت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

عتباتی در این بازدید ۵ ساعته در دفاتر شعب هم سامانه سمپ و اقدامات سیستمی شعب را هم مورد برررسی قرار داد و بر انجام تمامی اقدامات بر بستر الکترونیک و سامانه‌های قضائی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن گفت‌وگو با همکاران از مشکلات و کمبود‌ها هم اطلاع حاصل کردند و دستورات لازم را در مورد رفع آن‌ها صادر کردند.

حرکت بر مدار برنامه عملیاتی ۱۴۰۱، تکریم مراجعان، سرعت و دقت در رسیدگی ها، اتقان آراء، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، و تاکید به سازش و استفاده حداکثری از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف از دیگر تاکیدات و مواردی بود که عتباتی در این بازدید به همکاران خود توصیه و تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *