صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

معاون قضایی دادستان کل کشور: شرکت‌های دانش بنیان نقش موثری در قطع وابستگی‌ها دارند

۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۷۰۰۹۴۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در شرایط تحریمی با ایده‌های نو و فناورانه می‌توانیم با تولید محصولات دانش بنیان جایگزین مناسبی برای تولید محصولات قطع وابستگی‌ها داشته باشیم که شرکت‌های دانش بنیان گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداشته‌اند.

خبرگزاری میزان_ علی جمادی ظهر امروز با حضور در پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار کرد: اگر بنا بر موفقیت باشد و اینکه ما تلاشی که می‌کنیم دنبال نتیجه باشیم، این تلاش باید علمی باشد.

وی تصریح کرد: اقدامی که همراه با برنامه ریزی و نتیجه‌محور باشد، بدون شک به ثمر خواهد نشست.

معاون قضایی دادستان کل کشور بیان کرد: در پارک علم و فناوری با اهداف مشخص و از پیش تعیین شده تلاش‌های خوبی صورت گرفته، با وجود مشکلاتی که در استان وجود دارد، اما پیشرفت‌های خوب و منحصر به فردی در این استان حاصل شده است.

جمادی ادامه داد: در مدارس و دانشگاه‌ها دروس نظری و عملی ارائه می‌شود در حالی که باید برنامه‌ای برای شکوفا شدن استعداد داشته باشیم که پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی در این زمینه ایجاد کرده است.

وی افزود: بدون شک در شرایط تحریمی با ایده‌های نو و فناورانه می‌توانیم با تولید محصولات دانش بنیان جایگزین مناسبی برای تولید محصولات قطع وابستگی‌ها داشته باشیم که شرکت‌های دانش بنیان گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداشته‌اند.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *