دستور معاون دادستان کل کشور برای تشکیل کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر ظرف مدت ۱۰ روز

11:23 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۵۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید و در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید که کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد، زاهدیان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد، جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‎های مردمی ستاد به همراه اعضای کمیته حقوقی و قضایی حضور داشتند جمادی از بخش‌های مختلف مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر بازدید و با افراد مختلف گفت‌وگو کرد.

در جمع بندی این بازدید مقرر شد در ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه‌ای با حضور دستگاه‌های مسئول به منظور بررسی چالش‌های حقوقی و قضایی اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر و آیین نامه‌‎های مربوطه تشکیل خواهد شد.

بیشتربخوانید

کشف ۵۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در میاندوآب

جمادی در جلسه کمیته حقوقی و قضایی ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد مبارزه با موادمخدر و فراجا به منظور ساماندهی معتادان متجاهر در مرکز سروش از زحمات سرپرست سابق دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این بازدید نماز جماعت ظهر و عصر با حضور مددجویان تحت درمان در مرکز یاد شده برگزار و از نزدیک مشکلات مددجویان توسط معاون قضایی دادستان کل کشور استماع و دستورات لازم داده شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *