صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

استاندارد استان تهران قهرمان مسابقات جام کیفیت شد

۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۶۹۴۴۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مسابقه فینال جام کیفیت که در حضور طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران، جوهریان مدیرکل تحول اداری و توسعه منابع انسانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و گلپایگانی مدیرعامل شرکت ISQI برگزار شد با برتری تیم استاندارد استان تهران به پایان رسید.
به گزارش گروه اقتصاد ، مسابقه فینال جام کیفیت که به همت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شده بود،با برتری تیم فوتسال استاندارد استان تهران به پایان رسید.
 
در این مراسم که با حضور طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران، جوهریان مدیرکل تحول اداری و توسعه منابع انسانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و گلپایگانی مدیرعامل شرکت ISQI برگزار شد، تیم استاندارد استان تهران در دیداری نزدیک و پرهیجان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم سازمان حمایت را شکست داده و قهرمان بازی‌ها شود.
 
 
در دیدار رده بندی نیز تیم ایدرو با یک گل تیم ایتراک را شکست داد و مقام سوم را کسب نمود.
 
این مسابقات با حضور تیم‌های فوتسال اداره کل استاندارد استان تهران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان حفاظت محیط زیست، ایتراک و شرکت ISQI در راستای اهداف شورای ترویج فرهنگ استاندارد استان تهران در توسعه ارتباطات و همکاری نهاد‌های نظارتی در حوزه استاندارد و کیفیت، با شعار از استاندارد تا کیفیت برگزار شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *