صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

۶۰ درصد مخاطبان تلویزیون از فضای مجازی استفاده می‌کنند

۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۶۹۴۲۷
علی طلوعی گفت: هم اکنون بیشترین و پربازدیدترین محتوا‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره تولیدات رسانه ملی است و استفاده از ظرفیت این فضا برای هم‌پوشانی از تولیدات صداوسیما در دستور کار رسانه ملی قرار دارد.

به گزارش گروه فرهنگی ؛علی طلوعی ،رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما افزود: بخش عمده‌ای از مخاطبان رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز فعالند و از حدود 80 درصد مخاطبان تلویزیون 60 درصد همزمان مخاطب فضای مجازی هم هستند.

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکارسازمان صدا وسیما تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته 20 درصدی که بعنوان استفاده کنندگان از فضای مجازی اعلام می‌شود کسانی هستند که صرفا از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.
وی تصریح کرد: در عصر رسانه‌های همگرا یک کاربر می‌تواند از طریق فضای مجازی تلویزیون مشاهده کند یا اخبارش را از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی دریافت کند و به نوعی شاهد همپوشانی بسیاری در این عرصه هستیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *