صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

دستاورد‌های ایران با وجود تحریم‌ها دنیا را مبهوت کرده است

۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۳۱
کد خبر: ۴۶۶۶۱۸
دسته بندی‌: سیاست
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دستاورد‌های ایران در زمینه‌های مختلف بویژه در حوزه ساخت صنایع دفاعی و موشکی و همچنین صنعت هسته‌ای با وجود تحریم‌ها دنیا را مات و مبهوت کرده است.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی‌اکبر صالحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های موشکی و هسته‌ای در قزوین با بیان اینکه تحریم‌ها پیشرفت ایران اسلامی را متوقف نخواهند کرد، افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با مساله تحریم‌ها آشنا هستند و سیاست آمریکا در این زمینه موضوع تازه و جدیدی برای کشور نیست.

وی اظهار داشت: اکنون ایران بعد از چهل سال از گذشت انقلاب با وجود همه فشارها، محدودیت ها، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های فلج کننده به موفقیت‌های بسیاری دست یافته که استکبار جهانی و دشمنان را مات و مبهوت ساخته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ملت ایران علیرغم تمامی تحریم‌ها روی پای خود ایستاده است و با همت بلندقامتان و شهدای گرانقدر این ملت به جایی رسید که موشک‌های دوربرد و دستاورد‌های هسته‌ای ایران زبانزد جهان شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای بخشی از توانمندی‌های عظیم ملت ایران به نمایش درآمده که با وجود فشار‌ها و محدودیت‌های بسیار به دست آمده است و اگر این فشار‌ها نبود دستاورد‌های عظیمی تری به دست می‌آمد.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: شهدا نشانه‌های راه ما هستند تا ما راه را گم نکرده و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

کنگره ملی سه هزار شهید قزوین از امروز در نمایشگاه‌های بین المللی این استان آغاز به کار کرده و تا ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *