صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور /تردد خودرو‌های سنگین باری در محور‌های اصلی خراسان رضوی ممنوع است

۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۶۵۹۹۸
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلر‌ها به استثنا حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا در محور‌های اصلی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه جامعه سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ترافیک پر حجم در برخی از محور‌های استان خراسان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور‌های فریمان-مشهد، چناران-مشهد، نیشابور-مشهد، تربت حیدریه-مشهد و باغچه مشهد پرحجم، اما روان است. ترافیک دیگر محور‌های مواصلاتی کشور نیز روان است.

وی در ادامه از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلر‌ها از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا (۱۷و۱۸آبان) در محور‌های اصلی استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: این ممنوعیت به استثناء تردد خودرو‌های سنگین باری حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران و لغزندگی برخی از مسیر‌ها نیز توضیح داد: هم اکنون شاهد بارش باران در پنج استان از جمله آذربایجان‌غربی، کهگیلویه و بویراحمد، شرق استان تهران، محور‌های مراغه-هشترود و بناب-مراغه در استان آذربایجان شرقی و محور شیراز-کازرون در استان فارس هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بارش برف نیز در ارتفاعات کرج-چالوس مشاهده می‌شود و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محور‌های استان همدان، محور تبریز-بستان آباد در استان آذربایجان شرقی، محدوده تونل تکاور محور هراز، محدوده هزارچم محور کرج-چالوس، محدوده گدوک محور فیروزکوه و ارتفاعات محور کیاسر-سمنان مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی  به شهروندان توصیه کرد قبل از آغاز سفر با تماس با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه مطلع شوند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *