صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

کمتر از نیمی از متقاضیان در طرح رونق تولید به بانک معرفی شدند + جدول

۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۴۶۴۸۷۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
بر اساس آمار از ۴۴ هزار و ۴۳۹ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق تولید فقط ۲۰ هزار و ۴۸۰ واحد تولیدی برای تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ،طرح رونق تولید در نیمه ابتدایی سال ۱۳۹۵ آغاز شد طرحی که در راستای اقتصاد مقاومتی و از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کنار شش برنامه دیگر برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شد تا با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از تولید داخل حمایت شود.

تامین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین تکمیل ظرفیت تولید آنان از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در پرداخت این تسهیلات بود اما، بر اساس آمار بیشتر واحدها در پروسه دریافت تسهیلات مانده اند.

میزان تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در راستای اقتصاد مقاومتی تا پایان مرداد ماه ۹۷ نشان از پرداخت محدود تسهیلات در فرآیند تولید و سیستم بانکی دارد.

بر اساس آمار منتشر شده 44 هزار و 439 واحدی تولیدی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که در نهایت فقط ۲۰ هزار و ۴۸۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *