صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نیرو‌های انقلاب اراده کرده‌اند که نقشه‌های شوم آمریکا را درهم شکنند

۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۵۶
کد خبر: ۴۶۴۳۹۱
در بیانیه حزب موتلفه اسلامی تصریح شده: ترامپ با تحریم های جدید دولت و ملت ایران را تهدید به براندازی می‌کند، غافل از اینکه این تهدیدها عزم ملت ایران در مبارزه آشتی ناپذیر با دولت متجاوز آمریکا را سخت‌تر می کند.

به گزارش گروه سیاسی ، حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به ملت بزرگ ایران آمده است: امسال یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را در حالی برگزار می‌کنیم که آمریکا و رئیس‌جمهور آن منفورترین فرد در نگاه جهانیان است.

این بیانیه می‌افزاید: امسال یوم الله ۱۳ آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که ستم آمریکا به ملت ایران و ملت‌های جهان به اوج خود رسیده است.

امسال یوم الله ۱۳ را در حالی برگزاری می‌کنیم که فریاد‌های امام خمینی (ره) در سال ۴۳ در نطق حماسی و شورانگیز کاپیتولاسیون هنوز در گوش‌های ما صدا می‌کند.

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه خود با بیان اینکه آمریکا منفورترین کشور و رئیس جمهور آمریکا منفورترین فرد در میان جهانیان است، تاکید کرده است: امسال یوم الله ۱۳ آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که دولت متجاوز آمریکا با زیر پا گذاشتن تعهدات خود با مردم ایران و مردم جهان به سمت یاغی‌گری و سلطه‌طلبی بیشتر پیش می‌رود و حتی حقوق هم‌پیمانان خود در آسیا و اروپا و آفریقا را نادیده می‌گیرد.

حزب موتلفه اسلامی خطاب به ملت قهرمان ایران تاکید کرده است: ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تحریم‌های جدید دولت و ملت ایران اسلامی را تهدید به براندازی و فروپاشی و بحران می‌کند، غافل از اینکه این تهدید‌ها عزم ملت ایران در مبارزه آشتی ناپذیر با دولت متجاوز آمریکا را سخت‌تر می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز که به بیانات امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان نگاه می‌کنیم، می‌بینم دانشجویان خط امام (ره) به حق این لانه فساد را تسخیر کردند و نگذاشتند توطئه‌های آمریکا در داخل با مرکزیت سفارتخانه شیطان بزرگ عملی شود.

در بیانیه مذکور اشاره شده است: امسال در حالی ۱۳ آبان را برگزار می‌کنیم که ملت بزرگ ایران آماده برگزاری چهلمین سال حیات بالنده انقلاب اسلامی است، حیاتی که عرصه را برای استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل تنگ کرده و می‌رود با زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) مقدمات نجات ملت‌ها از مستکبران جهان را فراهم کند.

در این بیانیه آمده است: امسال در حالی ۱۳ آبان را برگزار می‌کنیم که با شکل‌گیری جامعه جهانی ایمانی در اربعین حسینی و حضور ۲۰ میلیونی کربلاییان آماده می‌شود تا طومار قارو‌ن‌های منطقه و جلادان رژیم صهیونیستی برچیده شود و قدس شریف را از عناصر پلید مستکبران عالم رها سازد.

در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده است: حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت ۱۳ آبان اعلام می‌دارد با اطاعت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و نیز با پشتیبانی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی و حمایت از رزمندگان سپاه اسلام در برابر تهدید‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و اجازه نمی‌دهد استکبار جهانی پس از شکست‌های پی در پی در منطقه تجدید سازمان کند و با معامله قرن از شکست محتوم خود جلوگیری کند.

در انتهای این بیانیه با بیان اینکه امروز نیرو‌های انقلاب در کنار هم یک صدا و یک زبان اراده کرده‌اند که نقشه‌های شوم آمریکا را با اتحاد ملی و انسجام اسلامی درهم شکنند، تاکید شده است: حزب موتلفه اسلامی بویژه با نسل بالنده جوان و نوجوان خویش امسال نیز در کنار ملت ایران با فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در سراسر کشور به خیابان خواهد آمد و در کنار ملت ایران برای استکبار جهانی آرزوی نابودی می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *