صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

انهدام باند تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و دارو‌های تقلبی در هرمزگان

۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۲۴
کد خبر: ۴۶۳۸۹۹
فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و دارو‌های تقلبی در بندرعباس خبرداد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۷۴ هزار و ۳۹۶ قلم لوازم بهداشتی و داروی تقلبی کشف شد.

به گزارش گروه جامعه ، سردارعزیزاله ملکی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک شرکت غیر مجاز تهيه و توزيع دارو و اقلام بهداشتي تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در سطح شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اعضا این باند ، دارو و لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته را از سطح شهرستان جمع آوری و با تعویض برچسب و تاریخ آن در بين داروخانه ها و مراکز بهداشتی استان پخش می کردند.

سردار ملکی با اذعان به اینکه کليه اقدامات مجرمانه اعضا این باند به صورت مخفيانه و در داخل يک منزل مسکوني صورت مي گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهمان شناسایی و در بازرسی از انبار 174هزار و 396 قلم لوازم بهداشتی و دارویی از قبیل انواع دارو،کرم، شامپو، ادکلن، رنگ مو، اسپری ، دستمال و ... به همراه برچسب و ليبل داروها و جعبه های خالي جهت تغير تاريخ جديد با نام کشورهاي خارجي کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری 3 نفر از اعضای اصلی این شرکت غیرمجاز، خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان جهت شناسایی سایر اعضا این باند ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *