صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مجرم زیست محیطی به تهیه وسایل و تجهیزات اطفای حریق در جنگل موظف شد

۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۱۰
کد خبر: ۴۵۹۱۹۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی پرونده متهمی را که مرتکب جرم زیست محیطی در شهرستان فیروز آباد شده بود را به تهیه وسایل و تجهیزات اطفای حریق در جنگل جهت استفاده سازمان‌های مردم نهاد فعال در زمینه آتش سوزی جنگل‌ها در فیروز آباد فارس موظف کرد.
رئیس دادگستری شهرستان فیروزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: در راستای اجرای مجازات‌های جایگزین حبس قاضی، متهم پرونده‌ای را که به جرم زیست محیطی اقدام کرده بود به جای زندان و جزای نقدی به تهیه وسایل و تجهیزات اطفای حریق در جنگل جهت استفاده سازمان‌های مردم نهاد فعال در زمینه آتش سوزی جنگل‌ها در فیروز آباد فارس موظف کرد.

چوبینه گفت: همچنین متهم این پرونده به همکاری افتخاری با اداره منابع طبیعی در زمینه اطفا حریق‌های احتمالی در مراتع و جنگل‌های فیروزآباد و شش ماه همکاری افتخاری با اداره منابع طبیعی به عنوان قرقبان جنگل‌ها موظف شده است.

این مقام قضایی در استان فارس در ادامه عنوان کرد: شهرستان فیروزآباد در استان فارس یکی از چند شهرستان محدود دارای پوشش جنگلی در منطقه زاگرس است و سالیانه آتش سوزی هایی در مراتع و جنگل های این شهرستان رخ می دهد. آخرین آتش سوزی در تیرماه امسال رخ داد که متاسفانه با وجود تمام تلاشی که در مجموعه مدیریت بحران استانداری فارس ، اداره کل منابع طبیعی ، نیروهای نظامی و سپاه و گروه های مردم نهاد انجام شد صدها هکتار از بهترین و بکرترین جنگل های شهرستان در آتش سوخت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *