صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بیش از ۱۰۸ هزار سند مالکیت کاداستری در نیمه ابتدایی سال‌جاری صادر شد

۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۵
کد خبر: ۴۵۷۵۵۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس از صدور بیش از ۱۰۸ هزار سند مالکیت کاداستری در نیمه ابتدایی سالجاری در این استان خبر داد.

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با بیان این که از ابتدای سالجاری تا پایان شهریورماه تعداد ۱۰۸ هزار و ۵۴۶ فقره سند مالکیت کاداستری در واحد‌های تابعه این اداره کل صادر و تحویل متقاضیان گردیده است اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار فقره از اسناد صادر شده فوق سهم مناطق پنج گانه ثبت شیراز می‌باشد که در این ادارات صادر و تحویل مالکین شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس در زمینه صدور اسناد مالکیت کاداستری طی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را شاهد بوده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه سال گذشته تعداد ۹۲ هزار و ۸۸۱ سند مالکیت کاداستری در این استان صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم این که به سبب فرهنگ سازی مطلوب شاهد گرایش هر چه بیشتر جامعه به سمت اسناد رسمی می‌باشیم لیکن هنوز نیاز به تبیین جایگاه این اسناد و ترغیب مردم به تنظیم آن در نقل و انتقالات محسوس است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس ارتقای سلامت اداری و شفافیت را اصلی‌ترین ارکان فضای امروزی ادارات برشمرد و این دو مؤلفه را از مهم‌ترین ملزومات سیستم اداری سالم دانست و اظهار کرد: اولویت ما حفظ منافع مردم می‌باشد و در این راستا از هر اقدام سازنده و راهبردی استقبال می‌کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *