صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ضرب الاجل سازمان‌های شهرداری برای ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد پایدار

۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴:۲۷
کد خبر: ۴۵۷۱۶۳۷
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
نخستین جلسه هم اندیشی آشنایی با حدود وظایف، اختیارات و مسئولیت های اعضای هیات مدیره و مدیران عامل سازمان های شهرداری تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان -  لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نخستین جلسه هم اندیشی آشنایی با حدود وظایف، اختیارات و مسئولیت های اعضای هیات مدیره و مدیران عامل سازمان های شهرداری تهران که به همت اداره کل امور مجامع و حسابرسی برگزار شد، بر افزایش بهره وری سازمان ها با استفاده از یک برنامه تحولی سودآور تاکید کرد.

وی در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره سازمان های شهرداری با اشاره به لزوم داشتن یک سند تحولی افزایش بهره وری و بهبود وضعیت، گفت: در حال حاضر حدود 65 درصد از درآمد شهرداری جهت تامین حقوق پرسنل سازمان ها و شرکت ها تعلق دارد و این در حالی است که شاهد تعادل هزینه ها و درآمد سازمان ها نیستیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصریح کرد: سازمان‌‎های ما بایستی در کنار ارائه خدمات با کیفیت، ماهیت سودآوری خود را نیز مورد توجه قرار دهند و برای شهرداری منابع درآمدی پایدار ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه الکترونیکی کردن خدمات و غیرحضوری کردن پرسنل از محورهای اصلی سازمان ها است، گفت: اگر زیرساخت‌ها درست شود و مشاغلی که قابلیت استفاده از دورکاری را دارد، احصا شود علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، شاهد کاهش هزینه های زیادی خواهیم بود.

آموزش آشنایی با مسایل مالیاتی و بیمه ای، اهرمی برای رفع موانع و معضلات سازمان‌ها و شرکت‌ها

ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری شورای سالیانه سازمان ها و مجامع سالیانه شرکت ها مربوط به سال ۱۴۰۰ و آسیب شناسی های انجام شده، موضوعات مربوط به بیمه، مالیات و قانون تجارت را از معضلات اصلی سازمان ها و شرکت های شهرداری برشمرد، که برگزاری جلسات هم اندیشی و کارگاه های آموزشی برای آشنایی مدیران عامل و اعضای هیات مدیره سازمان ها با این مسائل، می تواند راهگشا باشد.

وی افزود: نخستین جلسه هم اندیشی آشنایی با حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت های اعضای هیات مدیره و مدیران عامل سازمان های شهرداری تهران با تدریس سهیل مهرامیر، محمد خادم و مهدی بیرانوند از اساتید برجسته کشوری انجام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *