صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

امروز در تولید و بکارگیری پهپاد، تانک، نفربر و تجهیزات زرهی به خودکفایی رسیده‌ایم

۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۵۵۱۵۰
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نزاجا با بیان اینکه امروز به فضل الهی در تولید و بکار گیری پهپاد، تانک، نفربر، تجهیزات زرهی و ... به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: به دوستان انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم توانمندی‌های ارتش ایران را بخشی از توانمندی جهان اسلام بدانید که در صورت نیاز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسى خبرگزارى میزان، امیر سرتیپ «کومرث حیدری» در مراسم رونمایی از دستاورد‌های دفاعی و آمادگی نیرو‌های مسلح در حوزه رزم زمینی که صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز فرماندهی، تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت:، ولی امر مسلمین به ما امر کرده‌اند که برای پاسداری از میهن اسلامی و انقلاب روی پای خود بایستیم و اتکا به بیگانگان را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح باید به تولید به عنوان یک نهضت بزرگ نگاه کنند، افزود: ارتش با افتخار عرض می‌کند که شعار ولایت‌مداری را در عمل به اجرا درآورده است و در راستای خودکفایی دفاعی حرکت سریعی داشته است.

امیر حیدری گفت: مجموعه شهید زرهرن مجموعه‌ای است که وظیفه تولید و بهینه‌سازی تجهیزات دفاعی را برعهده دارد و در کنار مجموعه جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، دو بال خودکفایی و بالندگی و شکوفایی نیروی زمینی ارتش به شمار می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز با استفاده از تجربه و دانش بومی در ۲۸ رسته نیروی زمینی، تولید علم و فناوری شکل گرفته و ما به فضل خدا توانستیم روی پای خود ایستاده و تولید علم و خودکفایی را نهادینه کنیم؛ البته باید برای تهیه ادوات و تجهیز نیرو‌ها به تجهیزات برای جنگ‌های آینده، تهدیدات آتی را بیش از بیش دنبال کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: نیروی زمینی تحولات اساسی را در خود داشته و امروز عمده تیپ‌ها به تیپ‌های متحرک و واکنش سریع مخصوص تبدیل شده است تا بتواند با سرعت به تهدیدات پاسخ دهد.

وی ادامه داد: در بعد یگان‌های زرهی و ضدزره، تجهیزاتی تولید شده که در این مراسم رونمایی و در یکان‌ها به کار گرفته می‌شود. امروز به فضل الهی در تولید و بکار گیری پهپاد، تانک، نفربر، تجهیزات زرهی و ... به خودکفایی رسیده‌ایم.

امیر حیدری در پایان کشور‌های اسلامی را خطاب قرار داد و گفت: به دوستان انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم توانمندی‌های ارتش ایران را بخشی از توانمندی جهان اسلام بدانید که در صورت نیاز در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ ما روی پای خود ایستاده‌ایم و دشمنان ما باید بدانند اگر اشتباهی کنند طومار زندگی ننگین آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان درهم می‌پیچیم.

انتهاى پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *